poniedziałek, 26 marca 2012

Euro 2012

W świetlicy szkolnej powstała wystawa prac uczniów klas 4-6 na temat:
"Kibicuję i gram fair play".
Uczniowie na zajęciach świetlicowych rysowali prace plastyczne związane z zasadami gry fair play oraz maskotki EURO 2012. Dowiedzieliśmy się także, że:
..."kibicie zadecydowali, iż maskotki Euro 2012 będą nosić imiona Slavek i Slavko. Jest to jedna z trzech propozycji, na którą miłośnicy futbolu oddali największą ilość głosów na oficjalnej stronie internetowej UEFA oraz w punktach McDonald's. Maskotki Euro 2012 wywołały wiele pozytywnych opinii wśród działaczy piłkarskich, przedstawicieli rządu, jak i samych zawodników."
Sławek i Sławko doskonale prezentują walory naszych krajów, a dzięki swojej innowacyjności jestem przekonany, iż przyciągną one do Mistrzostw Europy wielu młodych kibiców piłki nożnej. Ja osobiście mam nadzieje, że Sławek i Sławko kojarzyć będą mi się ze zdobyciem tytułu króla strzelców na EURO 2012, ale o tym przekonamy się już w niedalekiej przyszłości – mówi Andrij Szewczenko.
Zobaczcie i sami oceńcie nasze prace...

3 komentarze:

  1. Kawał dobrej roboty! Mam tylko nadzieję, że te wszystkie słowne deklaracje nie będą tylko pustymi frazesami. Że wszyscy będziemy przestrzegać Dekalogu prawdziwego kibica.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, zapomniałam napisać, że bardzo podobają mi się te prace :) Wystawa jest świetna! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. BYŁAM, WIDZIAŁAM... I BARDZO MI SIĘ PODOBAŁY WASZE PRACE!!!
    W świetlicy zrobiło się tak biało-czerwono... i pojawiło się tyle dobrych i mądrych rad dla kibiców. Trzymamy kciuki za Naszą drużynę.
    Pozdrawiam. Halina Mizia

    OdpowiedzUsuń